Dutch rabbit users 🇳🇱

Hi all,

Any Duchies :orange_heart: here? :netherlands: Ik heb mijn r1 een paar dagen terug ontvangen. Batch 6. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Voor de Nederlandse rabbit gebruikers.

2 Likes

Ik moet er nog een beetje aan wennen. In elk geval leuk om mee te spelen, maar ik was in de veronderstelling dat je het apparaat ook taken zou kunnen leren herkennen via een of ander portaal.

1 Like

Ik ben ook van Batch 6! Oranjeeee! :netherlands:

3 Likes

Ik heb de mijne ook net een paar dagen. Nog aan het ontdekken, het vertalen van de ene taal na de andere is wel handig. Verder nog zoekende .

5 Likes

Hallo :wave:t2: Johan hier. Ook Batch 6 eigenaar van een r1.

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als @Stammetje Leuk, maar ik moet de echte toepassing voor mijzelf nog vinden. Ik wil 'm in ieder geval als memo-recorder gaan gebruiken. Audio of tekst. Het liefst wil ik op termijn Nederlands gaan dicteren. De interface is nu alleen nog Engels.

Ik ben ontwikkelaar en ook benieuwd naar eigen integraties. Dat zou denk ik de killer feature worden. Bijvoorbeeld een tekst inspreken waar weer een plaatje van gegenereerd wordt wat weer gepost wordt op Instagram (ik noem maar wat). Dan heb ik het hele handmatige proces niet meer nodig, maar kan mijn creativiteit zo de wereld in.

5 Likes

Jaa ik ben m vooral aan het testen als assistent en een beetje aan het rommelen. Met veel verwachting wacht ik op de updates die zijn aangekondigd in de Keynote en dat alles werk + meer connectiviteit met apps etc.

Teachmode komt er aan, dan kan je 'm dingen leren.

1 Like

Batch 6 rocks!
En idd, mooi dat rabbit alvast een voorsprong heeft genomen op de Europese titel :wink: :netherlands:

2 Likes

Hallo allemaal.
Ik heb de mijne sinds 27 Juni, volgens de leverbon was ik batch 7.

Tot noch toe ben ik wat voorbarig geweest als early adopter, was onder de veronderstelling dat er wat meer functionaliteit aanwezig zou zijn.