Dutch rabbit users 🇳🇱

Hi all,

Any Duchies :orange_heart: here? :netherlands: Ik heb mijn r1 een paar dagen terug ontvangen. Batch 6. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Voor de Nederlandse rabbit gebruikers.

2 Likes

Ik moet er nog een beetje aan wennen. In elk geval leuk om mee te spelen, maar ik was in de veronderstelling dat je het apparaat ook taken zou kunnen leren herkennen via een of ander portaal.

1 Like

Ik ben ook van Batch 6! Oranjeeee! :netherlands:

3 Likes

Ik heb de mijne ook net een paar dagen. Nog aan het ontdekken, het vertalen van de ene taal na de andere is wel handig. Verder nog zoekende .

5 Likes

Hallo :wave:t2: Johan hier. Ook Batch 6 eigenaar van een r1.

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als @Stammetje Leuk, maar ik moet de echte toepassing voor mijzelf nog vinden. Ik wil 'm in ieder geval als memo-recorder gaan gebruiken. Audio of tekst. Het liefst wil ik op termijn Nederlands gaan dicteren. De interface is nu alleen nog Engels.

Ik ben ontwikkelaar en ook benieuwd naar eigen integraties. Dat zou denk ik de killer feature worden. Bijvoorbeeld een tekst inspreken waar weer een plaatje van gegenereerd wordt wat weer gepost wordt op Instagram (ik noem maar wat). Dan heb ik het hele handmatige proces niet meer nodig, maar kan mijn creativiteit zo de wereld in.

5 Likes

Jaa ik ben m vooral aan het testen als assistent en een beetje aan het rommelen. Met veel verwachting wacht ik op de updates die zijn aangekondigd in de Keynote en dat alles werk + meer connectiviteit met apps etc.

Teachmode komt er aan, dan kan je 'm dingen leren.

1 Like

Batch 6 rocks!
En idd, mooi dat rabbit alvast een voorsprong heeft genomen op de Europese titel :wink: :netherlands:

2 Likes

Hallo allemaal.
Ik heb de mijne sinds 27 Juni, volgens de leverbon was ik batch 7.

Tot noch toe ben ik wat voorbarig geweest als early adopter, was onder de veronderstelling dat er wat meer functionaliteit aanwezig zou zijn.

Enigste integratie wat in Nederland misschien bruikbaar is, is de spotify integratie.
Maar of dat een beetje werkt kan ik je niet vertellen, want die krijg ik niet aangemeld.

Enkele malen geprobeerd, maar geen succes.
Spotify is bij mij aangemeld via Facebook, als ik via rabbit aan wilt melden, krijg ik login gegevens incorrect.
Terwijl ik letterlijk op een ander tabblad inlog met de zelfde gegevens, en ja indentiek, want mijn wachtwoord manager voert de gegevens in.
Hoewel ik typen ook heb geprobeerd, geen succes.

Kortom wat kun je er momenteel mee? Ja niets eigenlijk.

Maar goed, ik ben benieuwd wat de toekomst voort brengt.

2 Likes

Batch 6 here as well, I use mine to introduce people to AI, which is way more fun using Rabbit R1 instead of an app… #EURO2024 !!!

2 Likes

Ook Batch 6. Vind het wel een geinig dingetje maar wel nu nog te beperkt om echt dagelijks iets mee te kunnen. Translator is wel top en de foto-functie wel geinig vooral. We gaan het meemaken wat de toekomst brengt

2 Likes

Eens met al het bovenstaande, Ik had ook gehopot dat teachmode al actief was. Hopelijk gaan ze snel meer uitrollen nu er meer gebruikers bijkomen.
voor nu is het meer een partytrick, maar in vergelijking met gpt4o, presteert hij wel matig in in de antwoorden. Maar goed de demo’s lijken veel belovend.

Is het gebruik van midjourney al bij iemand gelukt? ik krijg steeds een error met de service.

2 Likes

ja precies… dat is ook mijn verwachting. Had gehoopt dat rabbit al zou connecten met meer apps etc, en ik heb ook wel de nodige aanbevelingen, maar dit is nog maar het begin. En laten we eerlijk zijn, als het nou 2.000 euro was geweest… maar voor 200 wil ik er wel bij zijn.

2 Likes

same here @ midjourney.

1 Like

Al is het best leuk als je perplexity.ai noemt in je zoekvragen, dan komen er meer zinnige antwoorden uit “Use Perplexity AI to determine who the favorite is to win Euro 2024.”

2 Likes

ja maar ik had gehoopt dat je dus ook gewoon Nederlands tegen het apparaat kon praten

het is eigenlijk gewoon we want more

1 Like

Hoi hoi,

Leuk een NL draadje hier!

Ik heb mijn R1 sinds juni (Batch 2).
Voornamelijk gekocht om de ontwikkeling zelf van dichtbij mee te maken, AI breed. En LAM klonk mij als muziek in de oren, dit omdat ik dol ben op dingen aan elkaar knopen :grin:

Op dit moment heb ik de R1 dagelijks bijme maar is ie nog niet echt breed inzetbaar.

Leuke gadget, en gespreks onderwerp :wink:

3 Likes

Ha ik kreeg een Nederlandse reply. weliswaar alleen in terminal mode en met de nieuwe update met beta rabbit :wink:

GIsteren wist hij mijn locatie op 30km nu op 50 m
Baby steps, maar toch.

3 Likes

Die update doet er bij mij heel lang over. hij is al uren aan het ‘preparen’ voor de update. Wifi en stroom connected.

1 Like

Nog een Nederlandse Batch 6 eigenaar… Ben benieuwd.

3 Likes

Leuk. Welkom. Laat ons je ervaringen weten. Ik kan niet wachten tot rabbit meer kan en met meer services in Nederland/Europa is geconnnect.

2 Likes