Zeker!
Mijn verlanglijstje/prioriteitenlijst is nu:
- Celcius & Metric
- Webhooks!!
Verder natuurlijk kan ik ook niet wachten op alle andere dingen die op de roadmap staan, zoals kalender integratie ed.
Zeker!
Mijn verlanglijstje/prioriteitenlijst is nu:
Verder natuurlijk kan ik ook niet wachten op alle andere dingen die op de roadmap staan, zoals kalender integratie ed.
This wel stil hier haha!
De mijne komt ook uit Batch 6. Heb hem dagelijks bij me maar tot nu toe valt alles tegen en had er meer van verwacht. Te weinig Europese software die gekoppeld kunnen worden m.u.v. Spotify. Zou leuk zijn als ze zich ook wat meer op EU richten.
Batch 3 hier. Ik viel voor LAM, in het bijzonder de mogelijkheid AI te leren websites en apps aan te sturen. Het apparaat zelf voegt m.i. (nog) niets toe, maar is wel een leuke gadget. Het is handig om engelstalige meetings samen te vatten (maar niet bruikbaar ivm onduidelijke security) en ook voor vertalen lijkt me (nog niet gebruikt).
De visie was volgens mij om tijd te besparen door AI verschillende applicaties aan elkaar te laten knopen. Maar de ontwikkelaars lijken nu vooral druk te zijn met single task en entertainment features die alleen maar meer tijd kosten.
Inmiddels wel “echte” LAM-alternatieven ontdekt zoals AutoGPT en SuperAGI. Helaas kunnen die (nog) geen websites of aansturen maar wel met API’s andere functies ontsluiten en combineren.
Maar goed, leuk om aan boord te zijn van deze innovatie en het Perplexity account heeft de €200 goed gemaakt, dat gebruik ik wel dagelijks.
Ik heb mijn R1 sinds juni (Batch 2).
Prachtig oranje!
Ik heb sinds dag 1 een user guide gemaakt voor de r1 (ik noem het een “cookbook”) en dat heb ik bij elke release en workaround actueel gehouden.
In het begin was er namelijk amper iets van een naslagwerk, alleen een paar video’s. Ik denk dat het nog steeds erg waardevol is als naslagwerk.
Ik gebruik het met name als naslagwerk voor als ik even niet meer weet hoe ik het gewenste resultaat uit de r1 kan krijgen.
Het is gratis te downloaden voor leden van community. Gebruik deze link: nicozwaneveld.gumroad.com/l/rabbit-r1/rabbit-r1-xm8wyrl - inclusief alle toekomstige updates.
Als je tips hebt om dit te verbeteren, dan hoor ik het graag! Ik hoop dat het je helpt.
Zeer interessant, are they prompts of different usecases? I’ll check it out!
Bevat uitleg, prompts, workarounds, handige links, enz.